Een website met weinig focus op conversie

Een complete digitale transformatie

Op de #1 plaats in Google met verschillende zoekwoorden
Zoekwoordenonderzoek
Om de vindbaarheid verder te versterken, hebben we meerdere zoekwoordenonderzoeken uitgevoerd. Hierdoor hebben we nog beter kunnen bepalen welke termen het meest competitief en relevant zijn. Op basis van deze inzichten bouwen we maandelijks aan nieuwe geoptimaliseerde pagina’s, zodat 123ZING blijvend goed scoort in zoekmachines en nog meer potentiële gebruikers bereikt.
Website analyse
Maandelijks optimaliseren we de website op basis van gebruikersdata uit tools zoals Hotjar, Google Analytics en Tag Manager. Deze data helpt ons beter te begrijpen hoe bezoekers navigeren, waar ze afhaken en welke pagina’s de meeste impact hebben. Daarnaast hebben we een Looker Studio-dashboard opgezet waarmee we conversiedata overzichtelijk kunnen uitlezen. Dit stelt ons in staat om gericht verbeteringen door te voeren en de website steeds verder te verfijnen voor maximale resultaten.
Groei, tevredenheid en nieuwe kansen
Na een aantal maanden bikkelen in samenwerking met het hele 123ZING team hebben we de gehele website afgerond! Bij de lancering bestond de website uit meer dan 30 uniek ontworpen pagina’s. Inmiddels is dit opgelopen naar meer dan 150+ unieke pagina’s.
De website stijl is doorgetrokken in alle andere uitingen van 123ZING zoals posters, flyers en social media berichten. De website heeft een rustige maar vertrouwde uitstraling. We hebben groen gecombineerd met een fel oranje om de conversie te vergroten.
Bekijk de live website hier: www.123ZING
1.2M+
Aantal unieke bezoekers jaarlijks
#1
Op de #1 plaats in Google op meer dan 30 zoekwoorden.
3K
Maandelijkse bezoekers op de proefabonnement pagina