Ons proces

Ons proces bestaat uit vier stappen. De strategie, technologie, online marketing en het uitbouwen van een community. In het proces, wanneer jij een nieuwe website laat maken, kijken wij ook naar het fundament en de toekomst van jouw organisatie. Lees meer.

Liever vliegensvlug aan de slag?

Merken van morgen moeten vandaag starten, het liefst gister. Let’s take this flight!

BESTE DIGITALE ERVARING

Het (stappen)plan

Samengevat. Wij starten met de strategie. Dit wordt het fundament waar wij op gaan doorbouwen. Vervolgens bouwen wij jouw platform met de gewenste technologie. Dit platform moet onder de aandacht gebracht worden met slimme marketing. En. Het belangrijkste onderdeel. De community. Vanaf dit onderdeel raakt jouw onderneming in een stroomversnelling! 

Strategie

Strategie. Het fundament van jouw organisatie.

Vanaf de strategie gaan we doorbouwen aan jouw organisatie. Het is dus enorm belangrijk dat we hier goed de tijd voor nemen. Wat wij bijvoorbeeld willen wet en is “wat jou uniek maakt”, “wat jouw missie/visie is”, “waarom mensen zich aan jou moeten binden” en veel meer. Vanaf hier kunnen wij bepalen welke technologie, marketing en op welke manier wij de community building samen met jou gaan uitvoeren. 

Design & technologie

Technologie. Jouw nieuwe platform op schone code.

Om jouw klanten de beste gebruikerservaring te geven is een goed platform nodig. Een platform kan gebouwd worden met bijvoorbeeld WordPress of vanaf scratch worden geprogrammeerd. Het belangrijkste is dat er goed nagedacht wordt over de UX/UI, het framework en hoe de marketing communicatie hierop aansluit. Om de beste ervaring voor de gebruikers te bieden is de website visueel aantrekkelijk, goed ingericht en technisch goed opgebouwd. 

Online marketing

Marketing. Met marketing duurzaam groeien.

Wij zijn geen agency die jou kan helpen met korte termijn lead campagnes. Wat wij wel doen is jouw missie uitdragen met slimme marketing- campagnes zoudat jouw community kan groeien. Met deze campagnes helpen wij jou met het bereiken van de juiste groep met de juiste boodschap. Zo kunnen we op een slimme en duurzame manier groeien. 

Community

Community. Van klanten naar ambassadeurs.

We kennen allemaal het Pareto-principe wel. Ofja, misschien niet, maar als ik zeg 20/80 regel dan wel. En dat is ook het geval bij de meeste organisaties. 20% van je klanten leveren 80% van de omzet op. Deze groep moet je dus enorm goed bedienen. Dit zijn niet gewoon jouw klanten maar je ambassadeurs. En die moet je bedienen als jouw community.