Duurzame groei met slimme marketing

Nieuwe klanten onboarden is enorm belangrijk. Maar klanten behouden is nog belangrijker. Wij slaan de brug tussen het vinden van nieuwe klanten en het behouden van de bestaande klanten. Want dit zorgt voor efficiënte en duurzame groei.

Liever vliegensvlug aan de slag?

Merken van morgen moeten vandaag starten, het liefst gister. Let’s take this flight!

Belang van technologie

Van Technologie

De technologie is het platform waar jij je bezoekers op ontvangt en bedient. Wat bezoekers hier kunnen doen en welk verdienmodel hieraan is gekoppeld is vastgesteld in de strategie. Maar deze technologie kan tot in de puntjes perfect zijn. Zonder goede marketing zal de groei er niet inzitten. 

strategie | marketing

Naar online marketing

In het verlengde van de strategie en de technologie staat de online marketing. In de strategie hebben we jouw competitive edge bepaald wat we gebruiken voor onze marketing. En online marketing is niets meer dan jouw verhaal vertellen waarbij we rekening houden met jouw positionering, competitive edge en missie. 

onze marketing vormen

Verschillende vormen van marketing

Afhankelijk van de doelgroep die past bij jouw product of dienst kan je kiezen voor de volgende vormen van marketing.

Social media

Hierbij communiceren wij met het verkeer dat zoekt via de zoekmachines.

SEO

Hierbij adverteren we in de zoekmachines om zo bezoekers aan te trekken.

SEA

Hierbij adverteren wij ook op andere zoekmachines zoals Bing van Microsoft.

CRO

Met cro optimaliseer je het platform om meer te bereiken met hetzelfde budget. 

Data analytics

Hierbij analyseren we ruwe gegevens om conclusies te trekken over informatie.

jouw verhaal | Platform

Gezien worden

Het gaat dus om dat jij met het juiste verhaal gezien wordt bij nieuwe en bestaande klanten. Voor de bestaande klanten gebruiken we de owned media zoals mailinglijsten, je eigen platform en bestaande volgers op de socials. Om het verhaal te delen met nieuwe klanten gebruiken we andere oplossingen. Lees verder voor de verschillende marketingvormen die wij inzetten. 

Denkwerk | cyclus

Proces PDCA

Marketing bestaat uit veel denkwerk. Maar wat een misverstand is, is dat als een campagne niet goed heeft gewerkt, dat het dan ook niet meer gaat werken. Bij marketing moet je wat je uitgedacht hebt uitvoeren. Maar daarna in de gaten houden en optimaliseren. Hoe korter de deze cyclus hoe sneller jij je campagnes naar een optimaal niveau tilt. Wij gebruiken hiervoor de PDCA-cyclus. 

Zo plannen wij onze campagnes, voeren ze uit, checken de data en acteren op basis van de resultaten. Met de kennis maken we weer een nieuw plan en voeren opnieuw de cyclus uit.  

merkidentiteit & ervaring

Onze klantcasussen

Wij begrijpen we dat jouw merkidentiteit van onschatbare waarde is voor je bedrijf. Een slechte digitale merkervaring kan verwarring veroorzaken bij potentiële klanten en leiden tot gemiste kansen. 

Bij PurpleBird geloven we in het belang van een naadloze digitale. merkervaring en daarom nemen we de tijd om jouw bedrijf, waarden en doelstellingen te leren begrijpen.

opbouwen | sterk fundament

Wij gaan voor de lange termijn

Wat wij doen; wij bouwen iets op. Een bedrijf met een sterk fundament, een goed plan en een vaste kring aan klanten. Dit doen we niet met korte termijn direct-lead campagnes. Dit doen we met slimme, efficiënte en duurzame marketing. Waarbij we ons niet alleen focussen op nieuwe klanten maar ook op het behoud van de bestaande klanten. 

Onze tevreden klanten!

Wij begrijpen we dat jouw merkidentiteit van onschatbare waarde is voor je bedrijf. Een slechte digitale merkervaring kan verwarring veroorzaken bij potentiële klanten en leiden tot gemiste kansen. 

De overstap maken

Van online marketing naar community

Onze online marketing is de grondslag van de community die wij met jou gaan bouwen. Want jouw community is enorm belangrijk voor de groei van jouw organisatie. Want je groeit niet alleen, je accelereert. Hoe? Dat lees je op de volgende pagina. 

Word ook zo slim
als een uil!

Als ondernemer ben je nooit uitgeleerd. Je zult dus aan de bak moeten. Gelukkig delen wij graag onze kennis. Na het lezen van onze blog ben ook jij zo slim als een uil!

Meer klanten met call-to-actions die converteren
Wat is een call-to-action? Een CTA is de kers op de...
10 must-have Elementor widgets voor het verbeteren van je website
De teksteditor: onmisbaar voor elke pagina We beginnen met de klassieker:...
Een Membership-Website Bouwen met WordPress en LearnDash
Waarom kiezen voor WordPress en LearnDash? WordPress is het meest gebruikte...