De website strategie
De website strategie is een belangrijk onderdeel bij het opzetten van een website. Hoe ga jij je bezoekers informeren en verleiden om contact met jou op te nemen of een product te kopen. Bij de website strategie kijken we samen met jou naar wie jouw concurrenten en klanten zijn. Daarnaast zoeken we uit wat gebruikelijk is in de jouw branche. Welke strategieën werken en welke niet en hoe wordt de website erop aangepast. Belangrijke onderdelen voor een optimale website.
De online strategie onderzoeken en optimaliseren
De strategie wordt onderzocht en er wordt gekeken naar wat het best werkt daarnaast kijken we naar wat er al bestaat en hoe we dat nog beter kunnen doen. Daarna passen de beste strategie toe op uw website zodat u het optimale rendement behaalt uit uw bezoekers.

Leads strategie
Je wilt natuurlijk dat veel mensen contact met jou opnemen. Hiervoor is een duidelijke structuur nodig op de website. Een duidelijke rode draad waarbij jij je bezoekers aan de hand meeneemt zonder dat de bezoeker overspoelt raakt met informatie. Hiervoor wordt de juiste strategie toegepast voor jouw website zodat jouw bezoekers te zien krijgen wat ze willen zien en vervolgens contact met je opnemen.
Verkoop strategie
Verkoop jij nu producten op je website of heb je een webshop dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk verkopen. Maar jij wilt natuurlijk ook aan upselling en cross selling doen. Je kunt er zelfs voor kiezen om een aanbod te doen na de verkoop zodat jij je gemiddelde aankoopbedrag van €47,- naar €93,- kan boosten of zelfs meer!
Samen jouw online strategie bepalen
Wij kijken naar wat jij wilt bereiken met je website en daarbij adviseren jou wat werkt en implementeren en realiseren de strategie voor jouw website. Wil jij weten wat wij voor jou kunnen betekenen neem dan contact met ons op, wij helpen je verder!