Met SEA haal je vanaf dag één al bezoekers naar je website. Dit doe je door in de zoekmachine van bijvoorbeeld Google te adverteren. Zo wordt je direct goed zichtbaar voor nieuwe klanten.
Een expert spreken op het gebied van Zoekmachine Adverteren (SEA)? Nee dan contact op via onderstaande knop.
Voordelen van SEA
Door slim te adverteren op de juiste keywords word je goed zichtbaar binnen de zoekmachines. Ook met een klein budget is dit mogelijk.
Elke euro kun je maar 1 keer uitgeven. Laten we er dan voor zorgen dat we dit slim investeren. Door goede analyses en het gebruik van data kunnen we jouw advertentiebudget op de beste manier inzetten.
Met Google Ads kunnen we je doelgroep heel effectief (re)targeten. Zo verdien je je investering vaak in no-time terug.
Wat is zoekmachine adverteren (SEA) precies?
Zoekmachine adverteren, ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd, is het adverteren binnen zoekmachines zoals Google. Je laat dan advertenties zien bij verschillende en gerelateerde zoekopdrachten. Deze gerelateerde zoekopdrachten zijn cruciaal voor het succes van de campagnes. Want dit bepaald of jouw advertenties getoond worden specifiek aan jouw ideale klant.
Onze werkwijze
Analyse
Account inrichten
Campagnes opzetten
Meten & bijsturen
Adverteren op het juiste moment
Met Google Ads kun je kiezen wanneer je vertoond wordt. Heb jij bijvoorbeeld specifieke openingstijden of zijn er verschillende piekmomenten wanneer adverteren heel belangrijk is? Binnen het advertentieaccount kun je aangeven waar, wanneer en met hoeveel budget je wil adverteren. Zo ben je altijd aanwezig, zichtbaar en relevant voor de klant. Klinkt goed toch?
Meer resultaat, minder kosten.
Met relevante advertenties betaal je minder. Gek? Nee; de zoekmachine wil namelijk de meest relevante content voorschotelen aan de gebruiker. Dit zijn dus niet alleen artikelen maar ook jouw advertenties. Ben je relevant? Dan wordt je hiervoor beloond en betaal je dus minder per click naar je website. Daarnaast helpt relevantie ook in de conversies (genereren van nieuwe klanten). Win-win dus!
Ook in de zoekmachine adverteren?
Wil je eens dieper ingaan of het adverteren in Google wat voor jou is? Plan dan een kennismakingsgesprek in. Dan sparren we samen over een plan van aanpak.