Zoekmachine adverteren (SEA)

Met SEA haal je vanaf dag één al bezoekers naar je website. Dit doe je door in de zoekmachine van bijvoorbeeld Google te adverteren. Zo wordt je direct goed zichtbaar voor nieuwe klanten.

Een expert spreken op het gebied van Zoekmachine Adverteren (SEA)? Nee dan contact op via onderstaande knop.

Voordelen van SEA

Door slim te adverteren op de juiste keywords word je goed zichtbaar binnen de zoekmachines. Ook met een klein budget is dit mogelijk.

Elke euro kun je maar 1 keer uitgeven. Laten we er dan voor zorgen dat we dit slim investeren. Door goede analyses en het gebruik van data kunnen we jouw advertentiebudget op de beste manier inzetten.

Met Google Ads kunnen we je doelgroep heel effectief (re)targeten. Zo verdien je je investering vaak in no-time terug.

Wat is zoekmachine adverteren (SEA) precies?

Zoekmachine adverteren, ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd, is het adverteren binnen zoekmachines zoals Google. Je laat dan advertenties zien bij verschillende en gerelateerde zoekopdrachten. Deze gerelateerde zoekopdrachten zijn cruciaal voor het succes van de campagnes. Want dit bepaald of jouw advertenties getoond worden specifiek aan jouw ideale klant.

Onze werkwijze

Stap 01
Analyse
Waar liggen jouw kansen? Dit is belangrijk om te onderzoeken voordat de campagnes ingericht worden.
Stap 01
Stap 02
Account inrichten
Een goed ingericht account is de start van succesvolle campagnes. Je kunt dan namelijk goed meten waar resultaten worden behaald en waar je kunt besparen op de cost-per-click (CPC). Je wilt natuurlijk niet onnodig advertentiebudget uitgeven.
Stap 02
Stap 03
Campagnes opzetten
We bouwen slimme campagnes die inspelen op de vraag van de klant. Wij tonen relevante campagnes door de juiste keywords te gebruiken bij de juiste advertenties.
Stap 03
Stap 04
Meten & bijsturen
Wij meten de resultaten. Rendabele campagnes schalen we op en optimaliseren campagnes waar nodig. Zo wordt jouw advertentie account beter en beter.
Stap 04

Adverteren op het juiste moment

Met Google Ads kun je kiezen wanneer je vertoond wordt. Heb jij bijvoorbeeld specifieke openingstijden of zijn er verschillende piekmomenten wanneer adverteren heel belangrijk is? Binnen het advertentieaccount kun je aangeven waar, wanneer en met hoeveel budget je wil adverteren. Zo ben je altijd aanwezig, zichtbaar en relevant voor de klant. Klinkt goed toch?

Meer resultaat, minder kosten.

Met relevante advertenties betaal je minder. Gek? Nee; de zoekmachine wil namelijk de meest relevante content voorschotelen aan de gebruiker. Dit zijn dus niet alleen artikelen maar ook jouw advertenties. Ben je relevant? Dan wordt je hiervoor beloond en betaal je dus minder per click naar je website. Daarnaast helpt relevantie ook in de conversies (genereren van nieuwe klanten). Win-win dus!

Ook in de zoekmachine adverteren?

Wil je eens dieper ingaan of het adverteren in Google wat voor jou is? Plan dan een kennismakingsgesprek in. Dan sparren we samen over een plan van aanpak.

Yelflow case website
Yelflow
Yelflow de marketingpersonalisatie expert
Design & ontwikkeling
123ZING
De digitale muziekmethode vol energie!
Huisstijl, Website, Marketing
Valid8 Consulting
Consulting: Begeleiding van organisaties in transitie
Huisstijl, Website
TruQu
Publieke website voor performance & talent management software
Huisstijl, Website, Marketing
C2-Techniek
Waar je dromen een project worden
Website
Bootonderhoud Nederland
Nieuwe website voor de watersport fanaat!
Website, E-commerce