Niet hier klikken. Voel je de trigger? De trigger dat je toch wil klikken? Dit wordt reverse psychology genoemd en is bedoeld om jou aan te zetten tot actie. Beetje flauw om dat met dit voorbeeld aan te geven. Maar dit is wel een van de vele technieken die gebruikt kunnen worden bij Copywriting. Want dat is wat wat je wil. Jouw doelgroep aanzetten tot actie.Â
Voordelen van Copywriting
Met krachtige teksten kun jij meer sales halen uit je campagnes. Wanneer jij je doelgroep weet aan te spreken en te motiveren is de koopkans groter. Verbeter landingspagina’s, diensten pagina’s en conversie pagina’s voor het beste resultaat.
Advertentiebudget verlagen door goede tekst? Stel je hebt een campagne waarbij elke 100 bezoekers jou 1 klant opleveren. Na het herschrijven van de teksten levert elke 100 bezoekers jou 2 klanten op. Je kunt dus met de helft van het advertentiebudget jouw omzet halen.
Daar houden we toch allemaal van. Duidelijk taal. Waarom draaien we dan altijd om alles heen? Wij schrijven duidelijke taal. Zo weten je bezoekers waar ze aan toe zijn.
Wat is copywriting precies?
Wat is copywriting? Copywriting is een vrij Amerikaanse term. Met andere woorden betekent dit: ‘salesmanship on print’. Copywriting is dus het schrijven van verkopende teksten. Deze teksten komen vaak terug op diensten pagina’s, landingspagina’s en conversie pagina’s. Deze stimulerende teksten helpen je om meer mensen aan te zetten tot kopen. Meer klanten en dus meer omzet!
Onze werkwijze
Onderzoek
Schrijven en plaatsen van teksten
Dataverzameling & rapportage
Optimalisatie
Copywriting; meer of minder tekst
Is het juist de bedoeling om veel tekst te schrijven? Nee. Juist kort en bondig, straight to the point en duidelijk. Dat werkt.
Ook meer rendement uit je website?
Wil je ook meer uit je website halen? Laten we dan eens kennismaken. We kijken naar waar de kansen liggen voor optimaal resultaat.