123ZING

Het probleem Een website met weinig focus op conversie De oude website van 123ZING deed wat hij moest doen: informatie geven. Maar daar hield het op. Er was geen samenhangende stijl, geen beleving, en geen duidelijke structuur om bezoekers echt mee te nemen in het verhaal van 123ZING. Voor een platform dat draait om creativiteit […]

FAQtory

Het probleem Onduidelijke communicatie leidt tot klantverlies Het systeem dat FAQtory aanbiedt is zeer geavanceerd. Er zijn eindeloos veel handige functies die allemaal kunnen bijdragen aan de efficiëntie van de organisatie. Maar hoe communiceer je dit zonder de klanten te overspoelen met informatie? Wanneer bezoekers op de website kwamen was het niet duidelijk wat FAQtory […]

Lessenplan

Het probleem Tijd voor vernieuwing De website van Lessenplan was in de beginfase van de organisatie opgebouwd. Dit was gedaan met een complexe pagebuilder die niet meer de juiste ondersteuning gaf die de ondernemer nodig had. Daarnaast dekte de huidige website de lading niet meer. Niet qua design maar ook niet qua verhaal. Lessenplan was […]

Vallei Online

Het probleem Een trage, instabiele website die alles tegelijk moest doen Vallei heeft een cursus platform gericht op liefde en seksuele veiligheid. Deze cursussen worden gegeven vanuit een WordPress omgeving. Maar de WordPress omgeving was ook hun publieke website, hun webshop en mailsysteem (acymailing). Dit zorgde ervoor dat de website zo groot werd dat er […]